Ivana Mišić i Mladen Grgić – 16. veljače 2020.

Ivana Mišić – flauta
Mladen Grgić – klavir

Muzej grada Splita

12:00 h


PROGRAM:

  • Ivan Božičević: Ibis for flute and piano (2016.)*
    I. Vivace
    II. Calmo, fluente
    III. Feroce
  • Charles Maria Widor: Suita za flautu i klavir (1877.)
    I. Moderato
    II. Scherzo
    III. Romanze
    IV. Final
  • Pierre Sancan: Sonatina za flautu i klavir (1946.)
    I. Moderato
    II. Andante espressivo
    III. Animé

***

  • César Franck: Sonata za flautu i klavir u A-duru (1886.)
    (arr. Sonate za violinu i klavir)

    I. Allegretto ben moderato
    II. Allegro
    III. Recitativo fantasia
    IV. Allegretto poco mosso

*hrvatska premijera

Ivana Mišić, Mladen Grgić

 


IVANA MIŠIĆ (flauta) svoju je glazbenu naobrazbu započela s devet godina u razredu prof. Carmen Fuchs u Glazbenoj školi Vatroslava Lisinskog u kojoj je i maturirala u razredu prof. Vesne Črnigoj. Nakon završene srednje glazbene škole i III. opće gimnazije, upisala je Muzičku akademiju u Zagrebu gdje je i diplomirala 2017. godine u klasi prof. Renate Penezić.

Tijekom glazbenog obrazovanja aktivno se usavršavala kroz rad s eminentnim glazbenicima i pedagozima u Hrvatskoj i inozemstvu: Renata Penezić, Wally Hase, Emmanuel Pahud, Andrea Oliva, András Adorján, Anna Garzuly, Hansgeorg Schmeiser, Michael Martin Kofler, Martin Belič, Marko Zupan, Matej Zupan, Carlo Jans, Renata Greiss, Jean-Claude Gerard i mnogi drugi.

Dobitnica je Rektorove nagrade Sveučilišta u Zagrebu te prvih nagrada na državnim natjecanjima HDGPP-a, a na Hrvatskom natjecanju mladih glazbenih umjetnika „Papandopulo“ osvojila je treću nagradu. Tijekom studija uspješno je završila dvogodišnji jazz modul.

Nastupala je kao solist uz pratnju Zagrebačke filharmonije, Dubrovačkog Simfonijskog Orkestra, kao član Jazz ansambla i solist Jazz orkestra Muzičke akademije pod vodstvom prof. Saše Nestorovića, te se istaknula solističkim nastupom u KD Vatroslava Lisinskog u projektu Harmonija disonance, a s pijanisticom Zrinkom Ivančić Cikojević održavala je recitale u Hrvatskoj.

Tijekom 2019. godine bila je zaposlena kao prva solo flauta Dubrovačkog Simfonijskog Orkestra gdje je imala priliku surađivati s nekima od vodećih dirigenata domaće i svjetske glazbene scene, a kroz veljaču 2020. ostvaruje suradnju s Orkestrom Opere HNK u Zagrebu.


MLADEN GRGIĆ (klavir) rođen je u Sarajevu 1980. godine. Poduke klavira započeo je u Splitu u Glazbenoj školi Josipa Hatzea u klasi prof. Lorenze Baturine. Na spomenutoj ustanovi završio je Teoretski odsjek (1998), a potom Klavirski odsjek (1999). Iste godine maturirao je na Prvoj gimnaziji (klasično odjeljenje) u Splitu te upisao studij klavira na Muzičkoj Akademiji u Zagrebu u klasi red. prof. Pavice Gvozdić. Diplomirao je u klasi red. prof. Đorđa Stanettija (2004), a završio Umjetničko usavršavanje u klasi red. prof. Đure Tikvice (2007).

Za vrijeme i nakon studija držao je koncerte diljem Hrvatske, u BiH, Crnoj Gori i Austriji. Pohađao je stručne seminare u klasi uglednih pijanista i pedagoga (A.Valdma, K. H. Kammerling, D. Lively, K. Gekić, O. Mitani) te čembalistice M. Minkin.

Kao klavirski pedagog i korepetitor djelovao je u Glazbenoj školi Ivan Lukačić u Šibeniku, u  Umjetničkoj plesnoj školi Silvije Hercigonje u Zagrebu, u Glazbenoj školi Dr. fra Ivan Glibotić u Imotskom, a trenutno predaje u Glazbenoj školi Karlovac.

Od listopada 2007. angažiran je u svojstvu vanjskog suradnika, a potom asistenta na Filozofskom fakultetu (2008) na kolegiju Vokalno-instrumentalni praktikum. Istovremeno djeluje na Umjetničkoj Akademiji u Splitu kao umjetnički suradnik na kolegijima korepeticije i obligatnog klavira. Od srpnja 2008. u stalnom je radnom odnosu na spomenutoj ustanovi. 

Od 2011. član je udruge MAG, pri kojoj je nastupao komorni i solistički, a od 2013. je član Upravnog odbora i dopredsjednik udruge.

Od 2016. održava predavanja uz koncerte pri Festivalu znanosti u Splitu te tako doprinosi popularizaciji klasične glazbe. Teme kojima se bavi obuhvaćaju odnos umjetnosti i znanosti kroz prizmu Bachovog zrelog stvaralaštva i izvedbu „Goldberg varijacija“ BWV 988, percepciju vremena u klasičnoj glazbi kroz analizu kasnog Beethovenovog stila i izvedbu njegove posljednje sonate za klavir u c- molu, op. 111, razvoj glazbenih ideja i formi u 19. stoljeću kroz izvedbu djela F. Chopina i R. Schumanna…

Nositelj je učeničkog zvanja 8. kyu drevne japanske ratničke vještine Ninjutsu koju trenira u BSD Croatia u Zagrebu pod mentorstvom daishihana D. Rostohara, D. Gašparovića i M. Jagića te u BSD Split kod shidoshi-ho M. Jovanovića.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *